Media Release

Sarajevo, 12.07.2012

12/07/2012

Javne ličnosti podržale kampanju prevencije raka kože

Farmaceutska kompanija Roche, u partnerskoj saradnji sa Sarajevo Film Festivalom (SFF) i Udruženjem Euromelanoma, koji je dio panevropske kampanje prevencije raka kože, organizirala je tokom četiri dana trajanja SFF-a besplatan pregled kože s ciljem podizanja svijesti o bitnosti prevencije i rane dijagnostike malignog melanoma. Pregledi su se obavljali u Festivalskom paviljonu ispred Narodnog pozorišta u Sarajevu, gdje su tokom današnjeg dana preglede kože obavila i poznata estradna imena.

U kampanji prevencije raka kože, posebno prevencije malignog melanoma, učestvuju 33 evropske zemlje, među kojima je i BiH. Ove godine smo u saradnji sa kompanijom Roche i SFF organizirali besplatne preglede za građane u sklopu Festivalskog paviljona. Zahvaljujući dermotoskopima koje nam je donirala kompanija Roche, u stanju smo na vrijeme otkriti melanom, te na taj način spasiti nečiji život. Tokom trajanja ove kampanje, prošle i ove godine, uključujući i SFF, pregledali smo 1.300 pacijenata, rekla je dr. Hana Helppikangas sa Klinike za dermatovenerologiju KCUS. 

Ove su godine kampanju podržale i brojne javne ličnosti iz naše zemlje, među kojima su Hanka Paldum, Predrag Pašić, Miro Purivatra, te  hrvatska glumica Marija Škaričić, kao i mlada bh. glumica Ivana Petrović.

Uključila sam se u promoviranje ove kampanje, jer sam vrlo ozbiljno shvatila sve apele zdravstvenih radnika, te sam odlučila svojim učešćem dati doprinos podizanju svijesti naše javnosti, rekla je Hanka Paldum.

Pregled je obavio i dugogodišnji sportski radnik i bivši fudbaler FK Sarajevo Predrag Pašić, koji je istakao važnost ovakvih pregleda.

Kultura je sastavni dio našeg života, filmovi su sastavni dio kulture, a kulturu bi trebalo činiti i održavanje zdravlja. Upravo na ovaj način možemo pomoći sebi, a ovim putem pozivam sve građane da što prije obave ovaj pregled, koji je jednostavan i bezbolan, rekao je Pašić.

Dr. Adnan Filipović, direktor kompanije Roche, kaže da se donacijom dva dermotoskopa Roche sa zadovoljstvom aktivno uključio u promociju ove kampanje.

Ovim putem bih želio zahvaliti SFF-u na nesebičnoj podršci u promociji ove kampanje i drago mi je da je tokom trajanja Festivala obavljen veliki broj pregleda kože. Roche, pored uvođenja lijekova na tržište, svoj fokus stavlja na edukaciju, ne samo doktora već i građana. Želeći ukazati na bitnost podizanja svijesti o važnosti prevencije i rane dijagnostike, podržali smo i ovu kampanju, dodao je Filipović.